Цифрова активність росіян в умовах пандемії пішла на спад

May 16 11:00 2020 Друк цієї статті

МТС формує так званий індекс цифрової активності на основі знеособлених великих даних. Згідно з прийнятою методикою значення 5 відповідає середньому рівню 2019 року, а зростання або зниження споживання послуг на 25 % припускає крок на один пункт індексу вгору чи вниз.

Для формування індексу МТС проаналізувала відвідуваність абонентами мобільного зв'язку 29 975 сайтів і додатків — як федеральних, так і регіональних. В їх число серед іншого увійшли соціальні мережі, месенджери, онлайн-кінотеатри і сервіси потокового відео, банківські сайти, ресурси отримання державних послуг, освітні платформи, інтернет-магазини, сервіси доставки їжі, телемедичні сервіси, ігрові платформи тощо

Тут і нижче ілюстрації МТС

В кінці квітня в зв'язку з самоізоляцією громадян цифровий індекс активності в цілому по Україні досяг значення 9: споживання цифрових сервісів порівняно з 2019 роком піднявся на 85-87 %. У деяких містах і зовсім було зафіксовано зростання більш 250 %.

Однак після скасування режиму неробочих днів індекс почав падати: він вже знизився до 8. Втім, кількість звернень до цифрових рішень станом на 14 травня все ще істотно — на 59 % перевищує середні показники 2019 року.

«Практично у всіх категоріях цифрових сервісів спостерігається різке зниження попиту. Тим не менше, в кожній з них показники все ще вище, ніж у середньому в 2019 році», — зазначає МТС.