«Ростелеком» нарощує базу інтернет-користувачів в умовах пандемії

May 19 12:00 2020 Друк цієї статті

Наголошується, що поширення коронавіруса справила серйозний вплив на роботу «Ростелекома». Так, з 16 березня 2020 року офісний персонал переведено на дистанційну роботу з дому на базі заздалегідь розгорнутої інфраструктури віддаленого підключення до корпоративних IT-систем. При цьому розроблено комплекс організаційно-технічних заходів для забезпечення сталої роботи національної телекомунікаційної та IT-інфраструктури. Крім того, вжито заходів, які допоможуть клієнтам залишатися на зв'язку і в повній мірі користуватися цифровими сервісами.

Виручка «Ростелекома» за підсумками минулого кварталу склав 121,6 млрд , що на 10 % більше у порівнянні з першою чвертю 2019-го. Чистий прибуток піднялася на 1 % - до 7,7 млрд . Показник OIBDA (прибуток компанії від основної діяльності до вирахування зносу основних засобів і амортизації нематеріальних активів) виріс на 12 %, склавши 47,1 млрд .

В умовах пандемії спостерігається зростання кількості інтернет-користувачів. Так, число ШСД-абонентів в сегменті домогосподарств у першому кварталі 2020 року піднявся на 1 % порівняно з аналогічним періодом минулого року і склало 12,2 млн осіб. Кількість абонентів доступу в Інтернет і VPN в сегменті корпоративних користувачів збільшилася на 6 % - до 1,1 млн клієнтів. Число активних користувачів мобільного Інтернету зросла на 36,1 %.

У той же час популярність місцевого телефонного зв'язку продовжує падати: в даному сегменті кількість абонентів за рік зменшилася на 10 % - до 15,3 млн.