Російські стільникові оператори вводять нові заходи підтримки абонентів в умовах пандемії

Mar 24 14:00 2020 Друк цієї статті

Фотографії Reuters

Захворювання охопило весь світ: кількість інфікованих досягло 392 тис. в 160 країнах. Понад 17 тис. людей померли. В Україні новий коронавірус виявлено приблизно у 450 осіб.

«Білайн» в рамках підтримки боротьби з коронавірусом надасть клієнтам можливість користуватися послугами мобільного зв'язку в повному обсязі при негативному балансі терміном до 30 днів. Це пропозиція буде актуально для тих користувачів, у яких в силу сформованої ситуації немає можливості для своєчасної оплати послуг зв'язку.

З 23 березня 2020 року користувачі домашнього Інтернету та сервісу «Білайн ТБ» у своїй мережі широкосмугового доступу також можуть користуватися послугами при нульовому балансі абонентського рахунку. Доступ в Інтернет до будь-яких ресурсів надається на швидкості 2 Мбіт/c.

Крім того, про додаткової підтримки абонентів оголосила компанія МТС. З сьогоднішнього дня, 24 березня, абоненти оператора можуть приймати вхідні дзвінки, коли на рахунку недостатньо коштів та номер потрапив до блокування. Сервіс надається безкоштовно, додаткових підключень і дій від абонентів не потрібно.

Компанія Tele2 зробила безкоштовними месенджери для заблокованих за кордоном абонентів. Послуга «Безлімітні месенджери за кордоном» доступна навіть при нульовому балансі. Клієнти можуть користуватися можливістю до 6 квітня. На початку наступного місяця компанія ухвалить рішення про продовження безкоштовного періоду або закриття послуги.