Південна Корея вимагає справедливості: американські оператори незаконно використовують технологію «Wi-Fi Calling»

Jun 27 10:00 2020 Друк цієї статті

Це визнаний факт, хоча американські оператори стільникового зв'язку не заплатили за «Wi-Fi Calling» ні копійки. Тепер адвокати південнокорейського винахідника вимагають за це компенсації від корпорації ATandT і сподіваються стягнути втрати з Verizon, Sprint і T-Mobile.

За повідомленням південнокорейського видання The Electronic Times, американський оператор патентів з південнокорейськими корінням, компанія KAIFI, подала в Окружний суд Техасу позов проти американської телекомунікаційної компанії ATandT. За словами позивача, ATandT почала використовувати в США послугу «Wi-Fi Calling» з порушенням оригінальних південнокорейських патентів. Позивач просить суд відновити справедливість і компенсувати порушення, можливо, у вигляді грошової виплати.

Батьком технології «Wi-Fi Calling» вважається професор південнокорейського інституту KAIST Чо Донг-хо (Cho Dong-ho). Патент під назвою «Оптимальна система і метод підключення до мережі Інтернет та роумінгу, адаптована для користувачів, які переміщаються на вулиці або в приміщенні» (US6922728B2) був зареєстрований у Республіці Корея в 2001 році і в 2002 році в США. У адвокатів позивача є як мінімум 48 посилань на корпорації, такі як Apple, Microsoft, Nokia, Motorola, Research in Motion (Blackberry) і SONY, які вказували на патент Чо Донг-хо, як на основний для дзвінків по Wi-Fi. Тим самим у сторони обвинувачення є висока впевненість у перемозі в суді над ATandT.

Перше судове засідання по цій справі очікується у вересні. Сума компенсації може досягати $80 млн і більше. Якщо перемога південнокорейської сторони над ATandT буде досягнута, то такі позови, швидше за все, отримають інші американські оператори стільникового зв'язку. Вперше у США технологію переходу на Wi-Fi-дзвінки з мобільних ліній використовувала в 2014 році компанія T-Mobile. Незабаром таку послугу запропонували клієнтам інші американські компанії. У Південній Кореї оператори не стали вводити цей режим, оскільки вважається, що в цій країні немає «сліпих зон» стільникового зв'язку.