Квартальний звіт NVIDIA: серверна виручка вперше перевищила $1 млрд

May 22 7:00 2020 Друк цієї статті

Як і очікували аналітики, компанія продемонструвала вражаючу суму виручки в серверному сегменті, яка виросла на 80 % до $1,14 млрд. Ігрове напрямок теж не підвело, оскільки виручка на ньому виросла на 27 % в складних умовах пандемії. Сукупна виручка компанії виросла на 39 %.

Джерело зображення: NVIDIA

У період з кінця січня по кінець квітня NVIDIA виручила $3,08 млрд, що дещо вище консенсусу інвесторів та власних очікувань. У річному порівнянні виручка збільшилася на 39 %, у послідовному вона знизилася на один відсоток. На напрямку центрів обробки даних виручка за рік збільшилася на 80 % до $1,14 млрд, вперше перевищивши мільярд доларів США. У послідовному порівнянні виручка на серверному напрямку зросла на 18 %. Подібній динаміці сприяв збільшений попит вертикально інтегрованих галузях і з боку провайдерів хмарних послуг.

Джерело зображення: NVIDIA

Виходить, що вже зараз 37 % виручки NVIDIA забезпечують серверні компоненти. У другому кварталі ця частка тільки збільшиться, оскільки компанія буде відображати виручку Mellanox за цією ж статтею. Очікується, що в другому кварталі Mellanox забезпечить до 11andndash12 % сукупної виручки NVIDIA.

Джерело зображення: NVIDIA

В структурі звітності компанії відбулися й інші зміни. Раніше виручка за типом продукції ділилася на дві категорії: GPU і Tegra. Відтепер виручка буде ділитися за сегментами на Graphics і Compute and Networking. Перша стаття буде включати виручку від реалізації ігрових графічних процесорів, надходження від сервісу GeForce NOW, професійних рішень Quadro і GRID, а також автомобільної мультимедіа. На цьому напрямку виручка NVIDIA в минулому кварталі збільшилася на 25 % за рік до $1,906 млрд.

У статтю Compute and Networking увійдуть рішення для центрів обробки даних та систем штучного інтелекту, суперкомп'ютерів. Сюди ж включать і виручку Mellanox, а також кошти від реалізації компонентів для робототехнічних рішень, включаючи системи автопілота для транспорту. В минулому кварталі напрямок показало зростання виручки на 69 % до $1,174 млрд.

Джерело зображення: NVIDIA

Виручку на ігровому напрямку NVIDIA в минулому кварталі вдалося збільшити на 27 % в річному порівнянні. Відзначається, що підвищеним попитом користувалися всі основні продукти. Закриття інтернет-кафе в Китаї і офлайн-магазинів вдалося компенсувати збільшеним попитом в інтернет-магазинах. Самоізоляція сприяла більш ніж півторакратному зростання ігрових годин серед користувачів GeForce.

У послідовному порівнянні виручка на ігровому напрямку скоротилася на 10 %, NVIDIA це списують на сезонний фактор, оскільки в першому кварталі продажі настільних відеокарт зазвичай не так високі. Проти цього фактора працювали висока популярність процесорів Tegra у складі консолей Nintendo Switch і ноутбуків з дискретною графікою GeForce.

Реалізація професійних графічних рішень принесла NVIDIA на 15 % більше, ніж в аналогічному періоді минулого року, $307 млн. Зростав попит на мобільні і настільні робочі станції, хоча в послідовному порівнянні краще виступили саме мобільні.

Попит на автомобільні компоненти впав через пандемію, оскільки скоротилися обсяги випуску автомобілів, а їх продажі різко впали. У такому стані цей сегмент ринку буде перебувати кілька кварталів, а поки NVIDIA звітує про скорочення виручки на 5 % в послідовному і на 7 % у річному порівнянні.

Джерело зображення: NVIDIA

Судити про популярність ноутбуків почасти дозволяє динаміка виручки NVIDIA за статтею «OEM and Other». Вона виросла в річному порівнянні на 39 % до $138 млн, оскільки підвищеним попитом користувалися дискретні графічні рішення початкового рівня для ноутбуків. У послідовному порівнянні виручка скоротилася на 9 %, в цьому випадку винен попит на дискретні відеокарти для готових комп'ютерів настільного класу.

Норма прибутку NVIDIA за рік зросла з 58,4 до 65,1 %. Дякувати за це слід не тільки зростаючу частку більш дорогих споживчих GPU, але і збільшений попит на північному напрямку. Операційний прибуток NVIDIA в першому кварталі зросла на 173 % в річному порівнянні, до $976 млн. Чистий прибуток склав $917 млн. Були виплачені дивіденди на суму $98 млн. Їхня компанія зобов'язується виплачувати щоквартально, а от з викупом акцій вирішено почекати до кращих часів.

У другому кварталі NVIDIA розраховує виручити $3,65 млрд. Як уже зазначалося, частка Mellanox в цій сумі злегка перевищить 10 %. Норма прибутку в другому кварталі знизиться до 58,6 %, оскільки поглинання Mellanox короткочасно збільшить витрати.


  Стаття "позначена" як: