Кількість корпоративних ШСД-абонентів в Україні майже перестало рости

May 19 15:00 2020 Друк цієї статті

У 2018 році кількість ШСД-абонентів в корпоративному сегменті становила близько 1,835 млн. В 2019 році цей показник зріс лише на 0,3 %, склавши 1,840 млн. Зростання доходу при цьому виявився ще менше - приблизно 0,2 %: якщо в 2018-му обсяг галузі оцінювався в 55,3 млрд , то в 2019 році - до 55,4 млрд .

Лідером корпоративного сегмента фіксованого ШСД залишається «Ростелеком» з часткою на рівні 42 % за кількістю абонентів. На другому місці знаходиться МТС з 10 %. Потім йдуть компанії «Вимпелком» і «ЕР-Телеком», кожна з яких контролює приблизно по 6 % ринку.

«Приплив виручки в B2G-сегменті в 2019 році був частково нівельований зниженням доходів у СМБ-секторі: зростання популярності пакетних пропозицій, що включають в себе як фіксовані і мобільні послуги, так і хмарні рішення, призвів до зменшення прибутковості кожної з послуг, зокрема, ШПД, базовою для всіх пакетів послуги», - зазначає «ТМТ Консалтинг».

На розвиток корпоративного ШСД-ринку в нинішньому році серйозний вплив матиме коронавірус, з-за якого співробітники багатьох компаній перейшли на віддалену роботу через Інтернет.