Британські провайдери прибрали обмеження на доступ до Інтернету під час пандемії

Mar 30 16:00 2020 Друк цієї статті

Цей крок є частиною ряду нових заходів, узгоджених між телекомунікаційними компаніями і урядом.

Getty Images

Інші зобов'язання включають «справедливу та належну підтримку клієнтів, які відчувають труднощі з оплатою своїх рахунків. Провайдери також погодилися запропонувати «щедрі» пакети на мобільний і фіксований зв'язок. Серед компаній, які підписали зобов'язання:

  • BT, включаючи підрозділи Openreach і EE
  • Virgin Media
  • Sky
  • TalkTalk
  • O2
  • Vodafone
  • Three
  • Hyperoptic
  • Gigaclear
  • Kcom.

Ця ініціатива доповнює акції, які раніше вже ввели окремі компанії. Більшість пакетів фіксованого широкосмугового зв'язку вже рекламувалися як не мають обмежень, за винятком деяких пакетів за зниженими цінами для пільгових категорій британців.

Раніше траплялося так, що багато «безлімітні пакети мали ряд прихованих обмежень, про які провайдери повідомляли дрібним шрифтом в рамках «політики добросовісного використання». Однак зміни, внесені не так давно в рекламні правила Великобританії, зажадали, щоб пакети з такими застереженнями більше не рекламувалися як «безлімітних». Незважаючи на це, деякі домогосподарства, які уклали договори раніше, продовжували до останніх днів отримувати послуги на старих умовах.

У спільній заяві компаній, уряду і регулятора Ofcom кажуть, що нові заходи спрямовані на підтримку та захист вразливих клієнтів, включаючи літніх людей. Обмеження на обсяги споживаних даних залишаються в силі для мобільних пакетів послуг.

Секретар по цифровим технологіям Олівер Дауден (Oliver Dowden) сказав, що було «фантастично» бачити, як галузь об'єднується, щоб внести свій внесок у національні зусилля по боротьбі з пандемією. Втім, нове заяву провайдерів вже викликало обговорення в британському суспільстві: в ньому, як і раніше містять розпливчасті формулювання і застереження.

Наприклад, поки не ясно, як виглядає справедливе поводження з тими, хто насилу оплачує рахунки. Та й нові «щедрі» мобільні пакети включають такі речі, як «додаткові пакети даних за низькими цінами», але при цьому не обмовляється, яка ціна вважається низькою. Точно так само в угоді зазначається, що у випадку ремонту широкосмугової лінії клієнтам повинні надаватися «альтернативні» способи зв'язку, і знову не дається жодних уточнень.