«Білайн» за рік збільшив кількість базових 4G-станцій на третину

May 07 13:00 2020 Друк цієї статті

У зв'язку з поширенням коронавіруса «Білайн» станом на 29 квітня закрив приблизно третину своїх офісів. Крім того, протягом минулого кварталу припинили роботу більше 300 власних роздрібних магазинів компанії.

Це призвело до значного зниження продажу SIM-карт і абонентських пристроїв. Причому ще більш істотні наслідки, як заявляє сам оператор, виявляться в найближчі місяці.

Загальна виручка в першому кварталі 2020 року становила 67,5 млрд , продемонструвавши зниження на 2,6 % порівняно з аналогічним періодом минулого року. Сервісна виручка в мобільному сегменті скоротилася на 4,4 % - до 52,5 млрд , що пояснюється зменшенням доходу від міжнародного роумінгу і негативним впливом переважання безлімітних тарифів.

Виручка «Білайну» у фіксованому сегменті зросла на 8,6% порівняно з показниками аналогічного періоду минулого року завдяки зростанню доходу від послуг широкосмугового інтернет-доступу від транзитного трафіку.

Компанія продовжує розвивати інфраструктуру базових станцій. Так, кількість «вишок» 4G/LTE за рік збільшилася на третину. У першому кварталі 2020 року частка покриття 4G в Москві досягла 99,4 %.

«У той час як якість роботи мережі поліпшується, її сприйняття нашими абонентами все ще знаходиться на недостатньому рівні. Значного зростання за напрямом мобільних даних і виручки від мобільних фінансових сервісів виявилося недостатньо для того, щоб компенсувати зниження виручки від голосових та SMS-сервісів, при цьому додатковий негативний вплив зробило зниження виручки від послуг зв'язку в міжнародному роумінгу з-за ситуації з COVID-19», - відзначає оператор.