Samsung змогла утримати квартальні поставки преміальних смартфонів та побутової техніки

Apr 29 17:00 2020 Друк цієї статті

У цьому матеріалі ми вивчимо інформацію про мережевому і мобільному бізнесі компанії і про роботу підрозділу з випуску побутової техніки. Якщо коротко, компанії непогано вдається тримати перше і насилу друге.

Samsung Galaxy Z Flip

«Мобільний» підрозділ Samsung отримала в першому кварталі 26 трлн вон ($21,29 млрд) і отримала операційний прибуток у розмірі 2,65 трлн вон ($2,17 млрд). Вплив коронавіруса знизило в першому кварталі попит на мобільному ринку в порівнянні з четвертим кварталом 2019 року. Тим самим поставки смартфонів компанії за звітний період теж знизилися. Компанія Samsung зуміла відбити це зниження поліпшивши асортимент і збільшивши частку 5G-апаратів. Наприклад, середня ціна продажу флагманів Samsung зросла. Також несподівано високими виявилися продажі Galaxy S20 Ultra, як і показали себе «солідними» продажі Galaxy Z Flip.

У другому кварталі Samsung очікує продовження погіршення ситуації на ринку смартфонів. Протистояти цьому вона спробує переведенням частини продажів в онлайн, а також перекладанням відповідальності на своїх бізнес партнерів (зміцнення B2B-каналів). У другому півріччі компанія очікує сильного зростання конкуренції, оскільки всім доведеться компенсувати втрати в першому півріччі. Відповіддю на Samsung це стане випуск нових моделей Note, гнучких смартфонів і масових смартфонів з підтримкою 5G.

Мережевий бізнес Samsung, який займається випуском устаткування для операторів стільникового зв'язку, показав себе краще, ніж кварталом раніше. За це компанія дякує комерціалізацію мереж 5G у Південній Кореї та своє обладнання для стільникових вишок. Коронавірус може знизити інвестиції в 5G, але в довгостроковій перспективі не зможе скасувати прихід мереж нового покоління.

Підрозділ побутової техніки Samsung отримала в першому кварталі 10,3 трлн вон ($8,44 млрд) і показало операційний прибуток у розмірі 0,45 трлн вон ($370 млн). Попит на телевізори знизився як у квартальному, так і в річному обчисленні через сезонного чинника і виникла епідемії коронавіруса. Втім, ряд побутової продукції Samsung преміального класу користувався попитом, що підтримало продажу компанії.

Очікується, що у другому кварталі продажі телевізорів скоротяться через ослаблення споживчого попиту, викликаного впливом коронавіруса, скасуванням основних світових спортивних подій і перенесенням літніх Олімпійських ігор. Для себе Samsung бачить вихід в перенесенні продажів в онлайн. У другому півріччі компанія також зосередиться на розширенні пропозицій через Інтернет, і буде оптимізувати бізнес і шукати нові можливості для продажів в умовах невизначеності.

Символічно, що звіт про роботу в першому кварталі Samsung завершила з думкою про майбутню невизначеності. Як-то з початком року все пішло зовсім не в той бік, куди дивився світ і ми разом з ним. Але головне не варто забувати, що в підсумку все прийде в норму.