Творець iOS-додатку Tumblr розкритикував Apple за велику кількість реклами

Feb 19 15:50 2020 Друк цієї статті

Розробник iOS-додатки Tumblr Стів Стреза опублікував у своєму блозі великий матеріал, де пояснив, що Apple активно рекламує власні сервіси. При цьому наголошується, що користувачам пропонують ті сервіси, на які він ще не підписані. Саму ж рекламу можна вимкнути, причому систем показує її навіть у push-повідомлення.

Стреза розповів, що в рекламі йдеться про Apple Music, Apple TV , Apple News , Apple Card, Apple Arcade, App Store та інших фірмових додатках. Причому найчастіше вставки розгортаються на весь екран, а в ряді випадків не повідомляється, що при натисканні на ту чи іншу кнопку можна підписатися на нову послугу.

Розробник вважає, що таким чином компанія заробляє на користувачів. За його даними, в першому кварталі поточного року в Купертіно заробили 12,7 мільярда доларів тільки на рекламі. Також, за словами Стрезы, компанія хоче довести число користувачів до 600 мільйонів чоловік (зараз їх приблизно 480 мільйонів).

На думку фахівця, кількість реклами буде тільки зростати, а якість - погіршуватися.