ЗМІ: System Shock 3 на межі скасування

Feb 05 14:40 2020 Друк цієї статті

Потім, буквально кілька днів тому, на форумі RPG Codex анонімний розробник проекту поділився своїм баченням ситуації і причинами поточного положення:

  • в команді було багато технічних фахівців, але мало дизайнерів
  • неефективне керівництво і місцями неохайне розподіл ресурсів
  • багато контенту з внутрішніх демок не потрапляло в гру
  • вибір на користь движка Unity замість Unreal Engine 4
  • провальний реліз Underworld Ascendant, іншої гри OtherSide
  • високі очікування гравців, але при цьому мале увагу з боку публіки.

За словами анонімного розробника, якщо б Starbreeze не опинилася на межі банкрутства, у команди System Shock 3 могла вийти інноваційна гра з безліччю незвичайних ідей, однак навіть у цьому випадку вона виявилася значно менших масштабів, ніж багато хто собі уявляє.

У підсумку перед проблемами в кінці 2019 року розробники вже встигли реалізувати основні геймплейні механіки, однак у грі спостерігався катастрофічний брак контенту.

Геймплейный трейлер System Shock 3, показанный летом 2019 года

Інформацію частково підтвердив журналіст Джейсон Шрайєр: команда System Shock 3 дійсно помітно скоротилася, а керівник проекту Уоррен Спектор шукає можливості фінансування для повернення гри в розробку.

Франшизі System Shock зараз особливо не щастить: спочатку ремейк першої частини практично скасували, а потім почали робити мало не з нуля, а тепер і тріквел знаходиться на межі закриття.

  Стаття "позначена" як: