Тільки 8% гравців Mass Effect обрали шлях відступника

Feb 23 9:40 2020 Друк цієї статті

Пізніше репутація головного героя дозволяла прокачувати певні вміння до максимального рівня, як це було в першій частині, або відкривала додаткові опції в діалогах.

Як розповів Джон Эбенгер, який працював BioWare над Mass Effect і Dragon Age, а пізніше - над Assassinand

Дизайнера це кілька засмучує, так як розробники вклали багато праці в гілку відступника, однак цей контент мало хто побачив.

У коментарях користувачі відзначили, що шлях відступника здається безглуздим, тому що методи героя завжди спрацьовують практично без наслідків. Крім того, деяким людям просто важко грати за лиходія, так як після цього вони відчувають себе погано і втрачають задоволення від гри.

Нарешті, користувачі відзначили, що в перших двох частинах система моралі стимулювала гравців дотримуватися виключно шляху героя або відступника. Розробники спробували вирішити цю проблему в Mass Effect 3, де гравці отримали одну шкалу репутації, на яку впливали окуляри героя і відступника.