Розробники DOOM Eternal обіцяють масштабно розвивати гру після релізу

Feb 10 18:30 2020 Друк цієї статті

Десятки тисяч гравців продовжували повертатися до шутеру, однак команда практично не розвивала поодинокі режими, оскільки незабаром після виходу взялася за створення прямого продовження - DOOM Eternal.

Однак з сіквелом id Software має намір уникнути помилок попередника, тому новинку мають намір підтримувати після релізу куди активніше, ніж представники студії вже згадали раніше.

Судячи з усього, зроблять платними лише сюжетні доповнення - перші два з них входять в перший сезонний пропуск DOOM Eternal. У разі успіху, як передбачається, розробники випустять куди більше преміальних розширень.

Втім, будуть і безкоштовні оновлення, серед яких:

  • змінені рівні з підвищеною складністю (Master Levels)
  • щотижневі та щомісячні випробування
  • нові карти і демони для Battle Mode (мультиплеер «2 на 1»)
  • після релізу також з'явиться можливість втручатися в чужі світи.

У нас дуже багато ідей для підтримки після релізу. Ми дамо гравцям те, про що вони просили: вони зможуть частіше повертатися в гру завдяки тому, що ми додамо більше можливостей взаємодіяти з нею. Марті Страттон

DOOM Eternal виходить 20 березня на PS4, Xbox One, Stadia і РС. Потім очікується реліз і на Nintendo Switch.

За словами розробників, на проходження сюжетної кампанії піде приблизно вдвічі більше часу, ніж на DOOM (2016) - тобто близько 20 годин.

Більше на Ігроманії

  • Xbox Series X в перші пару років не буде ексклюзивів для зручності користувачів
  • Податкові пільги творцям ігор в Британії в 2019 році зросли на 189%
  • Режисер «Соніка» боявся реакції фанатів на новий дизайн героя

  Стаття "позначена" як: