Робота над Persona 5 Бійка почалася ще до релізу Persona 5

Jan 25 16:10 2020 Друк цієї статті

В інтерв'ю, частина якого опублікована в превью журналу, розробники розповіли про те, як йшов процес створення незвичайного спін-офф серії Persona. Як виявилося, робота над грою почалася «на початку місяця, в якому відбувся реліз Persona 5». Тобто у вересні 2016 року.

У Tecmo Koei Games працює безліч шанувальників серії Persona, і пропозиції про співпрацю надходили Atlus вже давно. Але творці не відразу змогли почати роботу з-за великого масштабу проекту.

Спочатку пропонувалася концепція Persona [Series] Warriors, тобто участь у ній повинні були приймати герої всіх основних частин серії. Але в ході переговорів було прийнято рішення сконцентруватися на останній частині, Persona 5.

Вже в процесі розробки гра стала формуватися як продовження сюжету Persona 5. Але із зовсім іншим тоном. В оригіналі герої переживали складні події свого життя, і лише в лічені моменти могли відпочити і насолодитися життям. В Persona 5 Scramble найнебезпечніші випробування вже позаду, і друзі дозволяють собі набагато більше веселитися.

В журнальних матеріалах також є підтвердження того, що шостим великим містом на шляху героїв стане Кіото. А 27 січня вийде черговий «звіт Моргани», в якому автори гри розкажуть про Осаці і про один з нових персонажів.