Офіційно: BioWare працює над перезапуском Anthem

Feb 10 19:40 2020 Друк цієї статті

За словами президента компанії, реліз Anthem був одночасно страхітливим і надихаючим, оскільки розробникам вперше за багато років вдалося випустити нову інтелектуальну власність.

Втім, як стало зовсім очевидно через рік після релізу, у новинки виявилося занадто багато фундаментальних проблем, з якими складно впоратися шляхом традиційних патчів. Саме тому найближчим часом фахівці BioWare займуться створенням довгострокових планів для гри.

Серед головних проблем Хадсон називає:

  • незадовільну систему видобутку
  • невдалу прогресію
  • слабкий эндгейм.

У той же час ніхто не буде закривати сервера поточної версії Anthem, однак основні ресурси студії підуть на створення перезапуску гри, тому очікувати багато нового контенту не варто. Періодично будуть включати старі евенти начебто Катаклізму, але на цьому все.

У «Anthem 2.0» залишать найбільш вдалі елементи оригінальної гри: польоти і всесвіт. Решта, схоже, можуть серйозно «викинути» під час переробки бойовика, почавши робити його з чистого аркуша.

Створювати нові світи - мета BioWare. Але це не просто. Іноді у нас виходить, а іноді - ні. Але нами продовжує рухати підтримка гравців. Кейсі Хайдсон

Anthem вийшла 22 лютого 2019 року, ставши найбільш низкооцененной грою в історії BioWare.

Щось подібне вже траплялося в ігровій індустрії: Square Enix в 2010 році випустила Final Fantasy XIV, проте гра настільки не сподобалася гравцям, що незабаром її сервера закрили і оголосили про перезапуску проекту.

У підсумку проект знову надійшов у продаж через три роки, в 2013 році, і з тих пір став однією з найбільш популярних MMORPG на ринку. Будемо сподіватися, що EA і BioWare також пощастить.

Більше на Ігроманії

  • Розслідування Kotaku: що пішло не так під час розробки Anthem
  • Перші огляди Anthem: поки самий низкооцененный реліз BioWare
  • Перший сезон п'ятого року Rainbow Six Siege називається «Край порожнечі»

  Стаття "позначена" як: