Автори Bleeding Edge розповіли, чому їх гра не схожа на Overwatch

Feb 07 9:20 2020 Друк цієї статті

Відразу після анонса Bleeding Edge багато гравці почали порівнювати її з Overwatch, однак на ранніх етапах розробки бойовик більше скидався на MOBA. За словами Такер, у грі були башти, міньйони і лінії, але пізніше розробники зрозуміли, що зберегти той же рівень стратегічного мислення з видом від третьої особи досить важко.

Крім того, творчий керівник зазначає, що Bleeding Edge, на відміну від Overwatch, буде бойовиком від третьої особи з усіма особливостями цього жанру. Гравців чекають захоплення цілі, комбо, ухилення і парирування. Також в грі буде система модів, з допомогою якої гравці можуть підлаштовувати персонажів під свій стиль гри.

Нарешті, Такер заявила, що зараз команда не планує вводити в Bleeding Edge мікротранзакції. Всі косметичні предмети вам належить добувати через геймплей.

Bleeding Edge вийде 24 березня на PC (Steam, Microsoft Store) і Xbox One. Також доступ до гри отримають передплатники Xbox Game Pass. Оформили попереднє замовлення геймери зможуть взяти участь в закритих бета-тестах, які пройдуть 14 лютого і 13 березня, а також отримають набір косметичних предметів.