Автори League of Legends поділилися подробицями Вічних

Feb 20 13:30 2020 Друк цієї статті

У своєму блозі розробники відзначили, що анонсували Вічних в минулому році, щоб ввести в League of Legends систему статистики для окремих чемпіонів. Вічні повинні були дати гравцям додатковий стимул грати за улюблених героїв, відкрити нові способи покрасуватися перед ворогами і додати ще одну форму прогресу.

Однак, коли система з'явилася на тестових серверах, відгуки гравців дали авторам зрозуміти, що в тодішніх Вічних було кілька суттєвих недоліків. В результаті запуск вирішили відкласти, щоб зробити наступне: Додати цікавіших Вічних, які сильніше залежать від навичок гравця; Дати гравцям можливість отримувати Вічних, не витрачаючи RP; Надати знижки гравцям, які грають за багатьох чемпіонів відразу.  

На момент запуску системи в грі буде дві серії Вічних: початкова серія та серія 1. Обидві включають набір з трьох Вічних для кожного чемпіона. Набір може включати два типи Вічних - звичайних і унікальних.

Звичайні Вічні відстежують статистику, яка підходить для будь-якого чемпіона, а унікальні - з урахуванням особливостей конкретних чемпіонів. Вартість кожного набору залежить від того, скільки в нього входить звичайних або унікальних Вічних.

Вічні знаходяться на новій вкладці «Прогрес». Їх статистика відстежується в реальному часі. Коли гравці проходять віху (наприклад, здійснюють 50 «Ударів через себе» за Чи Сіна) інші учасники матчу бачать повідомлення.

Пройшовши 5 віх одного Вічного, гравці розблокують особистий рекорд. Всі гравці побачать особливе повідомлення, коли хтось поб'є свій рекорд в матчі. Крім того, за 15 віх для будь-яких Вічних з набору у емоції майстерності з'явиться ексклюзивний вогненний ефект. Покращувати емоцію можна кілька разів.


  Стаття "позначена" як: