Знову «в мінусі»: світовий ринок планшетів продовжує скорочуватися

Jan 30 18:00 2020 Друк цієї статті

Про це свідчать дані, оприлюднені компанією International Data Corporation (IDC).

За тримісячний період відвантаження планшетів склали 43,5 млн штук. Це на 0,6 % менше результату 2018 року, коли поставки становили 43,7 млн одиниць. Враховуються продаж як звичайних планшетів, так і гаджетів з приєднуваної клавіатурою.

Більше третини ринку - 36,5 % - в минулому кварталі зайняла Apple: компанія реалізувала 15,9 млн різних моделей iPad. Попит на ці гаджети в річному обчисленні піднявся на 22,7 %.

На другому місці з 7,0 млн відвантажених пристроїв і часткою 16,1 % знаходиться Samsung. Правда, попит на планшети цієї компанії за рік зменшився на 7,4 %.

Замикає трійку Huawei - 4,0 млн реалізованих планшетів і 9,1 % ринку. Продажі компанії впали в річному обчисленні на 2,8 %.

За 2019 рік в цілому в світі було поставлено 144,1 млн планшетних комп'ютерів. Падіння по відношенню до 2018-го склало 1,5 %. У трійку лідерів входять Apple, Samsung і Huawei з частками відповідно 34,6 %, 15,1 % і 9,8 %.


  Стаття "позначена" як: