Сегмент побутової техніки допоміг LG Electronics обійти конкурентів у показниках прибутковості

Jun 14 10:00 2020 Друк цієї статті

Ставка на дорогу побутову техніку дозволяє LG компенсувати невдачі на напрямку смартфонів і автомобільної електроніки.

Джерело зображення: LG Electronics

З 2016 року, як зазначає Nikkei Asian Review, компанія LG Electronics утримує норму операційного прибутку на рівні вище 8 %, чого не можуть досягти найближчі конкуренти по сегменту побутової техніки: Samsung (5,8 %), Panasonic (2,1 %) та Haier Electronics Group (4,5 %). Самоізоляція в цьому році збільшила попит на побутову техніку, згідно з власними оцінками компанії LG Electronics залишиться у виграші від цього тренда, якщо пік пандемії припаде на травень.

У першому кварталі консолідований чистий прибуток LG Electronics виріс до $907 млн - на 88 % у річному порівнянні. Показник штовхали вгору продажу дорогих моделей побутової техніки і OLED-телевізорів. Знаковим для бізнесу LG став дебют пристроїв для догляду за одягом серії Styler, які перебували в розробці дев'ять років. На ринку Південної Кореї і США, за словами представників LG, торгова марка зміцнила свій імідж у високому ціновому сегменті. Тепер преміальна побутова техніка забезпечує більш половини всієї виручки підрозділу LG.

У минулому році у виручці компанії 40,6 % припадало на побутову техніку, 31,4 % на телевізори, 12,2 % на смартфони, 10,6 % на автомобільну електроніку. Решта 5,2 % виручки забезпечувалися іншими продуктами. У другому кварталі цього року LG очікує скорочення виручки з-за зупинки роботи магазинів в США і Європі, а також припинення виробництва на закордонних підприємствах компанії. У липні бізнес почне приходити в норму, оскільки споживачі почнуть купувати нову побутову техніку.

Бізнес LG з виробництва смартфонів вже 19 кварталів поспіль зазнає операційні збитки, обсяги продажів скорочуються, коштів на інновації залишається все менше. Корейської марки в цьому сегменті складно конкурувати з китайськими виробниками смартфонів. Перенесення виробництва до В'єтнаму і підвищення залежності від підрядників помітних переваг не дали. Частка LG Electronics в капіталі LG Display досягає 38 %, а бізнес останньої переживає не прості часи. Можливо, корейської компанії доведеться піти на якісь структурні зміни, щоб розвинути успіх на напрямку побутової техніки і усунути слабкі місця в інших видах діяльності.


  Стаття "позначена" як: