Apple звертає увагу на Touch ID і компактні розміри в рекламному ролику iPhone SE

Apr 15 22:00 2020 Друк цієї статті

Новий смартфон виконаний у корпусі iPhone 8 з єдиною відмінністю - логотип Apple на задній панелі перенесено в центр, у відповідності з дизайном серії iPhone 11. Через кілька годин після появи смартфона на сайті Apple, компанія опублікувала рекламний ролик нового пристрою.

apple.com

На відео Apple у своєму фірмовому стилі підкреслює переваги камери смартфона, компактні габарити, високу продуктивність і час автономної роботи. Пристрій базується на чіпсеті A13 Bionic власної розробки Apple, так що його продуктивність не буде поступатися флагманському iPhone 11 Pro Max. Зауважимо також, що Apple підкреслює високу безпеку сканера відбитків пальців Touch ID, хоча починаючи з iPhone X компанія активно рекламує технологія розпізнавання обличчя Face ID.

Вагомою перевагою нового смартфона можна також вважати його вартість. Пристрій з флагманським чіпсетом і безкомпромісною продуктивністю буде доступний за ціною від $399 (39 990 в Україні) за базову комплектацію з внутрішнього накопичувача об'ємом 64 Гбайт.


  Стаття "позначена" як: