Європейські оператори зв'язку в різній мірі готові до зростання кількості домосідів

Mar 18 12:00 2020 Друк цієї статті

Мережева інфраструктура не завжди готова до такого сплеску активності користувачів.

Як зазначає ComputerBase.de з посиланням на швейцарські ЗМІ, в цій країні по мірі реалізації пов'язаних з карантином заходів різко збільшилося навантаження на лінії зв'язку. Наприклад, кількість дзвінків абонентів зросла у три рази, не кажучи вже про інтернет-трафік. Місцевий оператор зв'язку Swisscom вживає заходів для екстреного збільшення пропускної здатності каналів зв'язку, але поки закликає клієнтів ставитися до споживання мережевих ресурсів відповідально і з розумінням. Місцева влада готова у разі критичного перевантаження каналів зв'язку блокувати доступ до ресурсів другорядного значення - тим же сервісів потокової трансляції відео, наприклад.

Іспанська влада поки обмежуються рекомендаційними заходами. У цій країні мережева інфраструктура знаходиться на високому рівні розвитку, але навіть тут користувачам рекомендується не зловживати розважальними ресурсами в денні години, коли канали зв'язку повинні використовуватися для роботи тими, хто змушений залишатися вдома. Крім відеохостингів, в «чорний список» потрапляють і ігрові сервери.

У самій Німеччині, як зазначає ComputerBase.de оператор зв'язку Telefonica висловив готовність надавати клієнтам більше мережевих ресурсів. Принаймні, пропускну здатність низхідного каналу для користувачів своїх мобільних мереж оператор збільшує з 32 до 384 Кбіт/с до кінця квітня. Російські оператори зв'язку також розширили заходи підтримки своїх абонентів.