Аналітика: світові продажі смартфонів Xiaomi ростуть, навіть коли у всіх інших — падають

Jun 02 13:00 2020 Друк цієї статті

Негативна динаміка спостерігалася майже у всіх основних виробників. При цьому китайська компанія Xiaomi виявилася єдиною серед провідних брендів, яка спостерігала нехай невеликий, але зростання в обсягах продажів.

Свіжий звіт підготували аналітики компанії Gartner, які вказують, що основною причиною зниження обсягу продажу з'явилася пандемія COVID-19. Вона змусила тимчасово закрити багато китайські заводи, де виробляються смартфони, а також призвела до скорочення споживчого попиту через введений карантин у багатьох країнах світу.

Серед п'яти провідних світових брендів Xiaomi виявилася єдиною компанією, на яку коронавірус вплинув не так сильно, як на інших. Обсяг продажів смартфонів китайського виробника в першому кварталі виріс на 1,4 % по відношенню до того ж періоду минулого року. При цьому продажі смартфонів таких компаній, як Samsung і Huawei знизилися на 22,7 і 27,3 відсотка відповідно. У Oppo спостерігалося зниження на рівні 19,1 %. У Apple справи йшли трохи краще, але все одно спад продажів склав 8,2 відсотка.

Експерти відзначають, що в самий розпал пандемії виробники по-різному підходили до вибору пріоритетів при вирішенні стратегічних питань. Huawei, наприклад, активно займалася і продовжує займатися розвитком інфраструктури бездротових мереж 5G на місцевому ринку, а також просуванням своїх сервісів Huawei Mobile Services 4.0 по всьому світу. Xiaomi займалася активним просуванням своїх продуктів на світовому ринку. Зіткнулися з проблемами постачання в своїх виробничих ланцюжках компанії Samsung і Apple вирішували проблеми логістики, готуючи грунт для запуску нових продуктів.

Перший квартал виявився важким для багатьох виробників, але аналітики вважають, що далі ситуація вирівняється і продажі смартфонів знову підуть вгору.